Site Map

Options   

Indholdsfortegnelse

  • Om by: admin

    marts 27, 2009, 11:52

    Rammeaftalen for mobile indholds- og betalingstjenester er indgået mellem følgende mobiloperatører: • TDC A/S • Telenor A/S • Telia Danmark •…

    • Kvartalsrapporter til Forbrugerombudsmanden by: cna

      februar 24, 2010, 10:27

          Som det fremgår af Rammeaftalen skal operatørerne  udarbejde en kvartalvis rapport til Forbrugerombudsmanden, hvori operatørerne…

    • Versioner af Rammeaftalen by: cna

      november 24, 2010, 10:32

      Nedenfor findes screen-dumps af Rammeaftalen for Mobile Indholds-  og Betalingstjenester: BEMÆRK: web-versionen har til enhver tid forrang for nedenståend…

  • Rammeaftalen by: admin

    april 16, 2009, 08:11

    Rammeaftalen for mobile indholds- og betalingstjenester er indgået mellem følgende mobiloperatører: • TDC A/S • Telenor A/S • Telia Danmark •…

    • Generelt afsnit by: admin

      april 16, 2009, 08:25

      Rammeaftalen for mobile indholds- og betalingtjenester version 5.2 træder i kraft den 05.07.2011. Aftalen er inddelt i to afsnit med hhv. et generelt og…

      • 2. Definitioner by: admin

        april 21, 2009, 14:57

        Ved Abonnementslignende tjeneste forstås en tjeneste, som ikke leveres som en enkeltstående ydelse i umiddelbar forlængelse af købet. Ved applikationskod…

      • 1. Parter, Præambel og Afgrænsning by: admin

        oktober 7, 2009, 10:13

        1.1 Parter Denne aftale er indgået mellem følgende mobiloperatører: HI3G Denmark ApS TDC A/S Telenor A/S Telia Danmark i det følgende…

      • 3. Fortrydelsesret by: cna

        november 11, 2009, 10:43

        3.1 Forud for køb Forud for ethvert køb skal information om fortrydelsesret fremgå. Hvis slutbrugeren vælger at gøre brug af sin fortrydelsesret,…

      • 5. Kundeservice by: cna

        november 23, 2009, 13:25

        Kunden skal ved enhver henvendelse have god og relevant kundebetjening og må ikke henvises fra én part til en anden uden særlig grund. Henvisning fra…

      • 4. Tilsyn og sanktioner by: cna

        november 23, 2009, 14:00

        Parterne bag denne Rammeaftale forpligter sig til: 1) at have en aftale med en selvstændig enhed, som er uafhængig af operatørernes økonomiske interesser…

      • 11. Rådgivning by: cna

        november 24, 2009, 09:55

        I forbindelse med tjenesteudbyderens lancering/udbud af nye tjenester, herunder nye kombinationstjenester, som ikke er beskrevet i denne aftale, kan operatøren…

      • 10. Immaterielle rettigheder by: cna

        november 24, 2009, 13:37

        Tjenesteudbyderen er forpligtet til at sikre, at det nødvendige grundlag til beregning af ophavsretligt relaterede afgifter, herunder KODA-afgift, er til…

      • 8. Minimumsudbud af prispunkter by: cna

        november 24, 2009, 13:46

        Følgende prispunkter inklusive moms kan som minimum anvendes hos alle operatører: • 0,00 – 10,00 kr.: Alle intervaller à 0,50 kr. (0,00/0,50/1,00/…/1…

      • 6. Applikationskoder by: cna

        november 24, 2009, 13:55

        Den operatør, som har fået applikationskoden tildelt, kan indgå aftale med en tjenesteudbyder om brugsretten til den pågældende applikationskode i den…

      • 9. Tjenesteudbyderens misligholdelse by: cna

        november 24, 2009, 14:01

        Operatøren er berettiget til af egen drift eller efter henvendelse fra slutbrugere eller andre at afprøve en tillægstakseret tjeneste med henblik på at…

      • 7. Ansvar for tjenesternes indhold og markedsføring by: cna

        november 24, 2009, 14:10

        Ved markedsføring og salg af tillægstakserede tjenester og varer er tjenesteudbyderen ansvarlig for at overholde gældende lovgivning, herunder Markedsføring…

    • Operativt afsnit by: admin

      april 17, 2009, 13:48

      Ved udbud af en tjeneste skal tjenesteudbyderen overholde god indholds- og betalingsskik. Sager om brud på ovenstående regel afgøres i fællesskab i…

      • 12. Beløbsgrænser by: admin

        april 21, 2009, 12:40

        Efter dialog med Spillemyndigheden præciseres indholdet i punkt 12 i rammeaftalen vedrørende beløbsgrænserne for konkurrencer og spil mv. i henhold til…

      • 14. Informationskrav by: admin

        november 19, 2010, 12:43

        14.1 Hovedregler 14.1.1 Før købet: Informationskrav for alle tjenestetyper uanset markedsføringsmedium Teksten indeholdende informationskravene skal…

      • 16. Særlige tjenestetyper by: admin

        april 21, 2009, 13:00

        16.1 Abonnementslignende tjenester Nedenstående gælder for tillægstakserede tjenester, som forudsætter afsendelse eller modtagelse af en række…

      • 15. Indholdsregulering by: admin

        april 21, 2009, 12:51

        15.1 Indhold af tillægstakserede tjenester Udbudte tillægstakserede tjenester i serierne 12XX, 13XX, 14XX, 17XX, 18XX samt 19XX må ikke være uegnet for…

      • 17. Eksempler by: admin

        marts 23, 2010, 13:31

          Digitale engangsydelser: Tjenester  Oplysninger forud for   køb Oplysninger efter   købet Eksempel 1: Digitale engangsydelser…

      • 18. Voksenindhold by: admin

        marts 4, 2010, 11:37

        Denne vejledning om indhold og materiale af erotisk, seksuelt og pornografisk karakter er udtryk for hvorledes tjenesteudbyderne skal forstå de grænser, som…

      • 13. Taksering by: cna

        november 11, 2009, 13:48

        13.1 Ansvar for taksering af tjenesterne Tjenesteudbyderen er ansvarlig for at sikre, at der overføres korrekte takseringsdata til operatøren - …

      • 19. Genudsendelse af MSISDN by: cna

        november 15, 2010, 15:13

        Når et MSISDN overgår til en ny kunde, skal taksering af abonnementslignende tjenester og selve abonnementsforholdet hos den tidligere kunde forinden autom…

  • Kontakt by: admin

    april 17, 2009, 13:45

    Direkte til parterne: HI3G Denmark ApS: Anne Louise Vogensen Scandiagade 8, 2450 Kbh. SV E-mail : Anne.LouiseVogensen@3.dk  Mobil: +45 31 20 09…

  • Applikationskoder by: admin

    november 23, 2009, 11:18

    Generel information Selskaberne Telenor, TDC, Telia og 3 har aftalt et fælles regelsæt vedr. anvendelse af applikationskoder til mobile indholdstjenester,…

    • 1600-serien by: admin

      november 23, 2009, 13:27

      Kode Selskab Status             1600 TDC Mobil     1601 TDC Mobil   1602 TDC Mobil   1603 TDC Mobil   …

    • 1800-serien by: admin

      november 23, 2009, 13:39

      Kode Selskab Status 1800 Alle Fri  1801 Alle Fri  1802 Alle Fri  1803 Alle Fri  1804 Alle Fri  1805 Alle…

    • 1900-serien by: admin

      november 23, 2009, 13:43

      Kode Selskab Status 1900   Telenor Ibrugtaget 1901 Telenor Ibrugtaget 1902 Telenor Fri 1903 Telenor Ibrugtaget 1904…

    • 1200-serien by: cna

      november 23, 2009, 11:21

      Kode Selskab Status 1200 TDC Mobil Ibrugtaget 1201 TDC Mobil Ibrugtaget 1202 TDC Mobil Ibrugtaget 1203 TDC Mobil Reservere…

    • 1400-serien by: cna

      november 23, 2009, 11:39

      kode selskab status 1400 TDC Mobil   1401 TDC Mobil   1402 TDC Mobil   1403 TDC Mobil   1404 TDC Mobil   14…

  • English by: admin

    maj 5, 2009, 11:53

    Maximum amount changes by April 1st 2013 After a dialogue with the Danish Gaming Authority the content of paragraph 12 of the Framework Agreement regarding…

    • General Rules by: admin

      maj 5, 2009, 11:55

      Here you will find the general rules of the Danish Framework Agreement on Mobile Content and Payment Services

      • 4. Supervision and sanctions by: cna

        marts 30, 2010, 08:54

        Supervision and sanctions The Parties to this Framework Agreement undertake the following: 1) to have an agreement with a separate unit, which is…

      • 6. Application codes by: CTI

        marts 29, 2010, 14:10

        The operator to which the application code has been assigned may enter into an agreement with a content provider relating to the right to use the relevant…

      • 1. Parties, preamble and scope by: CTI

        marts 29, 2010, 13:14

        Parties, preamble and scope 1. Parties This Agreement has been entered into by the following mobile operators: HI3G Denmark ApS TDC A/S Telenor A/S…

      • 2. Definitions by: CTI

        marts 29, 2010, 13:21

        Adult content shall mean legal content going beyond the content provisions. Appeals shall mean appeals for religious communities or churches, funds,…

      • 3. Right of withdrawal (cooling-off period) by: CTI

        marts 29, 2010, 13:35

        Right of withdrawal (cooling-off period) 3.1. Prior to purchase Information about the right of withdrawal shall be provided prior to each purchase. If…

      • 5. Customer service by: CTI

        marts 29, 2010, 13:48

        The customer shall receive high-quality, relevant customer service for each enquiry and shall not be transferred from one party to another unless there is a…

      • 7. Responsibility for the content and advertising of services by: CTI

        marts 29, 2010, 14:17

        When advertising and selling premium services and products, the content provider is responsible for adhering to the applicable legislation, including the…

      • 8. Minimum offering of price points by: CTI

        marts 29, 2010, 14:20

        The following price points, including VAT, may be used as a minimum for all operators: • DKK 0.00 – 10.00: All intervals of DKK 0.50 (0.00/0.50/1.00/…/1…

      • 9. Breach by service provider by: CTI

        marts 29, 2010, 14:22

        The Operator is entitled, on its own initiative or following an approach by end users or others, to review a premium service in order to investigate whether…

      • 10. Intellectual property rights by: CTI

        marts 29, 2010, 14:24

        The content provider is required to ensure that the necessary basis for calculating copyright-related fees exists, including KODA fees, and is responsible for…

      • 11. Advice by: CTI

        marts 29, 2010, 14:25

        If the content provider is launching/offering new services, including new combination services not described in this Agreement, the Operator may in certain…

    • Operational Rules by: admin

      marts 17, 2010, 11:38

      The content provider shall follow good practice when offering content and payment services. Cases of violation of the above rule is jointly determined by…

      • 19. Transferring of MSISDN to a New Customer by: cna

        januar 7, 2011, 16:25

        Before a MSISDN is transferred to a new customer, any charging for a subscription-type services and any subscription related to the former customer must be…

      • 12. Maximum amounts by: CTI

        marts 29, 2010, 14:43

        After a dialogue with the Danish Gaming Authority the content of paragraph 12 of the Framework Agreement regarding maximum amount limits on contests and games…

      • 13. Charging by: CTI

        marts 30, 2010, 07:35

        13.1. Responsibility for charging for services The content provider shall be responsible for ensuring that the correct charging data is transferred to the…

      • 14. Information requirements by: CTI

        marts 30, 2010, 07:49

        14.1 General rules 14.1.1  Before the purchase: Information requirements for all service types regardless of the advertising medium The text containing…

      • 15. Content provisions by: CTI

        marts 30, 2010, 09:34

        15.1 Content of premium rated services Premium rated services offered in the series 12XX, 13XX, 14XX, 17XX, 18XX and 19XX shall not be unsuitable for…

      • 16. Special service types by: CTI

        marts 30, 2010, 09:42

        16.1 Subscription-type services The following applies to premium rated services requiring the sending or receiving of a number of premium messages,…

      • 18. Adult content by: CTI

        april 29, 2010, 09:39

        The code of practice sets out how service providers should interpret the limits the parties have agreed to impose in terms of the content/material that…

      • 17. Examples by: CTI

        januar 7, 2011, 17:04

          Services Information required prior to purchase Information required after purchase Example 1: One-off services such as ringtones,…

    • Request for collection for humanitarian reasons by: nho

      april 20, 2010, 10:15

      Request for collection for humanitarian reasons via SMS (English) - Word format Request for collection for humanitarian reasons via SMS  (English) - PDF…

  • Site Map by: admin

    november 30, 2009, 10:26

    No description found for this item.

  • Indholdsovertrædelser by: cna

    januar 13, 2011, 08:32

    No description found for this item.

  • Blanket til indsamlinger by: nho

    april 20, 2010, 10:09

    Anmodning om indsamling til humanitære formål via SMS  (dansk) -  Word-format Anmodning om indsamling til humanitære formål via SMS (dansk)  - …

  • HOME by: BBR

    februar 14, 2013, 15:00

    » Rammeaftale for Mobile Indholds- og Betalingstjenester » Rammeaftale for 90-nummertjenester #start{ width:…

  • Forside by: BBR

    februar 14, 2013, 15:14

    No description found for this item.


Print Friendly